lång sovmorgon =)

tjena tjena! var några dagar sen jag skrev sist =P

vad har hänt sen senast då?
jo, i måndags var jag nere i stan med Jessica och Dea och kollade i lite affärer och åt. hittade en del snygga kläder, men köpte inget för har inga pengar än =/
kollade efter nåt jag kunde ha till festen, men som sagt - inga pengar, inga kläder och accesoarer!
jag har kommit på 2 saker jag kan va utklädd till iaf. men för det första har jag inga pengar, och för det andra så har jag inte riktigt hittat dom "rätta" kläderna heller...
sen stack var och en hem till sig. när jag kom hem var maten klar så då käkade vi. och nästan precis när jag ätit klart så ringde telefonen, och 5-10 min senare var Jacke här =P
vi satt vid datorn en stund, senare gick vi ut med hunden.
sen poppade vi popcorn, och såklart kryddade han dom med vitpeppar. så jag fick inga popcorn!
efter en stund så stack han hem och då poppade jag egna popcorn haha ^_^
sen satt jag och kollade på TV en stund och sen gick jag och la mig.

i tisdags var jag ute och fotade med Jessica vid slottet, massa ankor vart det där så vi fotade mest dom haha.
sen gick vi in mot stan för vi var döhungriga, gick runt och kollade lite i affärer igen, och så gick vi till Konsum, men dom hade inte det jag skulle ha, så vi fick gå till Ica, där köpte jag Rosa Rattar från Ahlgrens bilar.
asså jag har blivit sån att jag vill liksom stödja Bröstcancerfonden så mkt jag kan, har ju som det står ovan köpt Rosa Rattar, och så har jag köpt Rosa bandet =)
egentligen skulle jag kunna sätta in pengar direkt på deras konto, men kan ju inte med sånt...
iaf, sen så gick vi hem till mig. där satt vi och väntade på att Dea skulle komma. jag satte på kaffe så det skulle vara klart tills hon kom.
när Dea äntligen kom så var dom hungriga, så vi tog ngr mackor. sen skulle vi fika på mammas bullar, men då ville dom inte ha kaffe! nej då skulle det vara saft! så jag fick blanda saft.
sen satte vi oss på balkongen och fikade, njöt av livet och busade lite med folket som gick förbi utanför haha ;D
och sen var det dags för dom att dra hem igen. gjorde inte mkt mer den dagen, träffade Fannie på stationen på kvällen iaf =)

igår, onsdag, var jag på praktikplats nr 2 - TRS. Hanna kom och hämtade mig lite innan 9. när jag kom dit presenterade jag mig och så ville "chefen" prata lite med mig. dom försökte verkligen få mig att känna mig välkomnad och att jag skulle trivas, och det gjorde jag! hade jätteroligt =)
fick prova att göra skyltar, skära bort det som inte skulle vara där. asså det är svårt att förklara för att det inte ska bli alldeles för lång text här =P
men det var verkligen kul iaf, och det var kul och bra att jag verkligen fick prova på lite vad dom gör.
lite innan fyra skjutsade Hanna mig till stationen, sen åkte jag hem med tåget. när jag kom hem åt vi, sen satt jag bara och tänkte typ. sen var jag och mamma ute med hunden, vi gick en runda ner till stan och kollade lite i fönsterna på alla kläder. klockan var ju efter sju så det var ju inte öppet =P
när vi kom hem så kollade jag på TV och redan vid nio var jag dödstrött, somnade i soffan. så vid tio gick jag och la mig.

idag blir det praktik igen i studion. trodde jag skulle börjat 10 men Putte smsade att jag började 12, så det är ju gött =)
slutar dock vid fem, men det gör inte så mkt. problemet med att börja 12 är att det inte går nån buss förrän efter 12, den närmsta bussen innan 12 går 09.35, den jag skulle tagit om jag börjat 10. får väl se hur vi löser det, pappa kanske kan skjutsa ut mig.
senare idag vet jag inte vad jag ska göra. vi får väl se vad som händer eller fötter ;P haha
nu ska jag sluta skriva, så ni slipper läsa mer!

ha en bra dag, puss puss ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: ddd

Jätte gulligt med picknick på din balkong! :D

2009-10-22 @ 21:34:36
URL: http://superdea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0