i got a feeling, that tonight's gonna be a good night...

sitter på pappas mini pc mahaha =P
kan inte med tangentbordet på denna.
det var tänkt att jag skulle skrivit inlägget igår kväll, men jag hann inte för...

jag, Jessica och Dea var på bio igår =)
det bestämdes i sista sekund typ.
så vi tog tåget till Bromölla tio i sju på kvällen, sen gick vi mot centrum och hämtade ut biljetterna och sen skulle Dea ta ut pengar, sen gick vi till biografen igen och satt där och snackade lite och väntade på att "kiosken" och dörrarna skulle öppnas.
filmen vi såg var Bröllopsfotografen ^_^
den var jättebra och rolig, se den!

i onsdags så var jag aldrig på praktikplatsen för det med skolan tog för lång tid så det var ingen mening, sen käkade jag med Jessica och Dea nere i stan, som vanligt =P

i torsdags var jag iaf på praktikplatsen, och det gick bra. lite tråkigt var det dock, fick bara sopa, damma och tvätta golvet =/
men bättre det än att inte ha nån praktikplats alls.
min praktikplats är då på en tattoo studio i Sölve - 007 Ta2, Puttes studio som vissa känner till kanske.
och sen har jag en annan plats 1 dag i veckan - TRS i Bromölla. har inte vart där än så vi får se nästa vecka hur det går =)

igår, fredag, så var det nära att jag inte gick dit för jag mådde inte så bra. men pappa skjutsade mig dit vid halv tolv och så var jag där till halv fyra typ.
slapp att städa, fick rita en tatuering med två namn - Towa och Mira - det var lite svårt eftersom jag inte är så duktig på att rita/teckna/måla, men Putte finslipade den lite så den blev bra =)
sen skjutsade Putte hem mig och så gick jag ner till stan för att möta Jessica och Dea, och gissa vad vi gjorde i stan! jo, åt...ovanligt va? =P
sen stack vi hem, var och en till sig. och efter en halvtimme/timme hemma så ringde jag Dea och frågade om vi skulle gå på bio (givetvis Jessica också), för jag hade tråkigt och alla var typ upptagna.
och det är historien om hur vi bestämde i sista sekund att gå på bio =)
förresten så fick jag en stor popcorn 10 kr billigare bara för att jag egentligen skulle haft en mellan men Jessica hade sagt fel till mig, så hon i disken sa att jag kunde ta den iaf för det är väl lite krabbigt att sätta tillbaka dom antar jag ^^

jao, det var dom 3 senaste dagarna i ord.
idag ska vi träffas igen vid halv tolv för vi ska till Lions - typ secondhand eller va man ska säg, ja ni fattar nog!
sen vet jag inte vad som händer, ikväll kommer det iaf lite folk. jag tror faktiskt jag ska ta och spela lite sims 2 idag hahaha 8)

slänger in en ego bild jag tog med camen igår =P

webcam bild =P

nu ska jag ut med hunden och sen ska jag käka lite frukost, ha en bra dag!

puss ;*

/fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0