Julafton!

godmorgon, eller godmiddag rättare sagt.

dagen som alla har väntat länge på är här; Julafton! äntligen =)
idag blir det att åka till moster Pia, morbror Dennis och kusinerna Emil och Linus i Näsum och fira jul. där kommer jag, mamma, pappa, Pontus, mormor, morfar, moster Eva och morbror Kjell befinna sig.
det ska bli gott med julmat, mums filibaba! och så gröten. och sist men inte minst; JULKLAPPARNA! =D
det blir inte så många i år, men det är inte det som är huvudsaken. huvudsaken är att man är samlad med familj/släkt/vänner och äter gott och har det bra!
tänk på alla dom fattiga barnen i Afrika, dom får minsann inga julklappar alls! tänk på det ni!

igår så hade jag tråkigt som vanligt, eftersom ingen hörde av sig =/
satt på FB och spelade, och det börjar bli tjatigt nu. tröttnat lite på det...
men men, vad ska man göra när man inte har nåt annat att göra?

men nu ska jag käka frukost, för det har jag ej gjort än. sen ska jag gå och duscha och göra mig klar. det kanske blir ett litet inlägg innan vi åker.

puss och kram ;*

/fridis

Kommentarer
Postat av: julia

god jul :D

2009-12-24 @ 12:01:22
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

God jul :D Kram!

2009-12-24 @ 13:06:40
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: mia

nu finns en jul-novell på min blogg! ta dig tid att läsa? :)



god jul!

2009-12-24 @ 14:05:02
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0