Tisdag 12 Januari 2010

godmorgon eller nåt på er!

förlåt förlåt förlåt! för att jag inte skrivit på flera dagar, men jag har vart upptagen hela helgen och igår var jag så trött när jag kom hem från skolan. hade tänkt skriva om helgen och lägga ut bilder sen idag när jag kommit hem. nu har jag iaf vant mig vid att va i skolan (bara på en dag haha) och komma hem sent.

ja idag är det tisdag, andra dagen i skolan och det går bra hittills. igår började vi 12.15 och hade då ett ämne som brukar kallas IDROTT! då ska man idrotta och röra på sig och så, men vi satt i klassrummet bara och var allmänt sega haha ;P
vi fick sluta två men vår buss går inte förrän tre och vi ville inte sitta ute och frysa i en timme så vi satt kvar.
sen när vi då skulle gå till bussen så hade vi gått en bit när jag plötsligt upptäckte att jag hade tappat min väska, en som man hänger på axlen så det är lätt att tappa den. och så kollar jag bak och typ 20 meter bakom oss låg den på marken haha! typiskt mig ju att tappa den när vi hade bråttom till bussen! aja, så fick jag gå och hämta den sen fortsatte vi till bussen och åkte hem.
när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, kollade på lite TV och sen skulle vi äta. på kvällen kollade jag på TV med mamma och pappa, somnade i soffan sen väckte dom mig vid 1 och så gick jag in på mitt rum. kollade på Twilight för femtielfte gången! somnade vid halv 3. inte bra att somna så sent. ska lägga mig tidigare idag ^^
imorse vaknade jag vid 5! skönt att bara sova mindre än 3 timmar?! NOT! förlåt för alla utropstecken haha ;P

nu sitter man här i skolan, rasten är precis slut och vi väntar på Dea. vi ska filma en känsla. jag, Jessica och Dea är i grupp och vi ska filma känslan Besvikelse. vi ska gå och köpa en lott och skrapa fram 2 stycken 100 000 kr (det brukar stå på lotterna) och tänka vad man kan göra med pengarna om man vinner 100 000. kan ni gissa vad som händer sen? ja det blir då inga 100 000 kr i vinst så det blir såklart besvikelse! hoppas ni fattar min förklaring =D

nu ska jag fortsätta sitta här och sitta och vänta på Dea OCH Jessica! ha en bra dag, puss ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: Twien (Smycken)

Svar: Eller hur :S den är helt underbar!

Jag hörde jätte många som skrattade inne i biosalongen :o

Kram

2010-01-12 @ 16:09:47
URL: http://twien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0