roligheter

godkväll på er, det var några dagar sen nu. jag har faktiskt haft lite roligt för en gångs skull =)

igår kom Jacke hit, sen kom Dea. så satt vi och snacka och kollade lite på datorn. tog en cigg med Jessica (inte jag och Jacke) gick in igen och snacka lite till. sen gick vi till Konsum och lämnade ett paket på posten och köpte chips och dipp. sen när vi skulle gå till ICA så är det liksom en liten backe bakom Konsum, och massa snö ute. och jag hade mina uggs med inte så bra sula på mig + hunden i koppel som drog, så skulle jag försöka gå ner försiktigt för "backen" men det sket ju sig såklart! jag skulle liksom glida ner med ena benet först, och då gled jag ner i spagat typ. till slut kunde jag inte stå upp så jag trillar såklart i snön haha ;P
Dea och Jacke tyckte jag såg ut som en eskimå ännu mer nu, med uggs och snö på hela underkroppen! men kul hade vi iaf åt det. sen vidare till ICA då så fort vi hade lugnat ner oss och jag hade försökt borsta av det mesta av snön. där köpte vi Coca Cola i glasflaskor, för det är så Coca Cola ska drickas! sen gick vi hem igen.

när vi kommit hem gjorde jag dipp och så satte vi igång en film, efter många velande blev det Zombieland, men eftersom jag är så känslig vid blod fick vi stänga av den. nästa film blev Flood, men den tröttnade vi på. så satte vi igång Änglar och demoner, men den tröttnade vi också på. sen blev det Godzilla men till slut bestämde vi oss för att kolla på Jurassic Park 3. vi kollade hela lite halvt om halvt. vi tyckte det var roligare att prata haha. ni ska bara veta vilka samtalsämnen vi hade ;D
men dom andra filmerna såg vi bara början på innan vi bytte. vi tog även luftpauser och rökpauser lite då och då. när vi kollat på JP 3 satte vi igång Twilight eftersom Dea ville se den då det var längesen hon såg den. jag ville också se den givetvis!
under senast nämnda filmen låg alla 3 i min lilla säng (90 på bredden) dock somnade jag efter en liten stund, men vaknade många gånger av att jag märkte att Jacke låg och stirrade på mig och att han petade på mig hela tiden. jag hade tydligen sovit länge första gången jag vaknade, för jag hade missat väldigt mycket av filmen. iaf så somnade jag ca klockan elva kanske. hade inte alls nån koll på klockan. och vaknade då några gånger p g a ovannämnda anledningar.

imorse vaknade jag av att jag låg i soffan, hade gått och lagt mig där för jag fick ont av att ligga intryckt i "gallret" på sängen. när alla vaknat var det dags för frukost. sen satte vi oss vid datorn och sen satte vi igång en film, Public Enemies, men den kollade vi inte heller på så mycket. efter en stund stack Dea. jag och Jacke gjorde inte så mycket då. jag städade iaf upp det vi hade stökat till dagen innan och idag. jag tror aldrig jag har dammsugat så mycket jag gjort denna veckan under 1 år! typ 4 gånger kanske.
vid 18 kom Dea och Jessica en liten stund. dom var törstiga haha. och Jessica tyckte mitt nystädade rum var fint =P
senare satte jag och Jacke oss och spelade Bonde-spelet iaf. men det tar evigheter att spela klart det. och vi blev dessutom "ovänner" för att Jacke var lite jobbig. typ oseriös. svårt att förklara. men det spelar ingen roll!

nu sitter jag iaf här och skriver nåt som ingen ändå är intresserad av att läsa eller bryr sig om. ska snart sätta igång nån film. blir väl Twilight eller New Moon igen. får se vad vi hittar.
hoppas ni haft en bra dag och att ni får en fortsatt bra kväll/natt, puss på er ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0