Onsdag 6 Januari 2010

godmorgon på er alla sovtutor! =)

ja förlåt för att jag inte skrivit på några dagar, jag har haft en bra anledning till det iaf.
har blivit klar med städningen på mitt rum, har arbetat mycket hårt och slitit som ett djur haha ;D
nää men jag har iaf vart duktig, och det är sååå fint nu! jag förstår inte varför jag inte har städat tidigare. det är ju så mycket bättre när det är städat; det är fint och rent, man hittar allting (det mesta iaf), man kommer fram i rummet och man skäms inte över att ha vänner där =)
asså jag har nog aldrig haft det stökigare och skitigare än det var innan jag städade, och nu när jag städat, jag har nog aldrig haft det finare och renare på mitt rum! jag är så nöjd med det ^^
kan lägga in bilder sen när jag fotat. blev inga före bilder, då hade jag skämts för mycket ;P

ja annars har det inte hänt så väldans mycket. jag städade ju i söndags och måndags, och igår så har jag suttit vid datorn i stort sett hela dagen. har haft rätt tråkigt, ingen som velat umgås. ingen som hört av sig =/
och snart börjar skolan, om 4-5 dagar. usch. vill inte tillbaka till skolan. trivs inte så bra längre som jag gjorde första året. klassen verkar ha splittrats lite också. jag har ingen motivation att gå till skolan mer. ingen lust. ingen livslust heller för den delen!
kalla mig nörd om ni vill, men den enda anledningen jag kan tänka mig att fortsätta leva för, (kämpar gör jag inte längre, jag gav upp för längesen), är The Twilight Saga. böckerna, filmerna, prylarna! allt det! för jag älskar det!

ja det var ju kul för er att veta *intresseklubben antecknar* men nu ska jag dra, ha en bra dag puss ;*

/fridis

Kommentarer
Postat av: Twien

svar: 79kr + frakt :)

2010-01-06 @ 14:55:29
URL: http://twien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0