nytt år, ny start!

godmiddag på er, eller godmorgon kanske man ska säg? en del sover väl än ;P

hur var ert nyårsfirande? lugnt, vilt, underbart bra? mitt var lugnt men helt okej. var hemma med familjen och åt god mat och kollade på film. det kändes mycket bättre igår än något annat nyårsfirande på länge.
hade i för sig vart roligare att vara med vänner, men det är lite komplicerat. jag är nöjd ändå =)

idag ska jag inte göra så mycket. Fannie ska väl hjälpa mig med naglen sen annars är det helt lugnt idag. funderar på att läsa och kolla på film. måste läsa ut min bok; När jag hör din röst (New Moon).
jag har kommit på att det är bättre att läsa boken först och sen se filmen annars tröttnar man på att läsa. för mig är det så iaf. jag läste Om jag kunde drömma (Twilight) först och sen såg jag filmen, men med New Moon gjorde jag tvärtom; såg filmen först och läste boken sen. så med Ljudet av ditt hjärta (Eclipse) ska jag läsa boken först och sen se filmen.
förlåt för allt snack om Twilight, men jag älskar det så himla mycket! är helt besatt av det! <3

förresten, jag hade ju lovat att lägga upp en filmlista över dom bästa filmerna jag sett 2009 innan årets slut. men jag har inte kommit på dom sista filmerna än, hade tänkt göra en Top 10-lista. ska försöka göra klart den så fort som möjligt!

annars önskar jag er bara en trevlig dag och god fortsättning med 2010! puss på er ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)

och föressten,hade du det bra på nyårsafton?:D



http://housebunny.blogg.se

2010-01-01 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0