Mitt fina nystädade rum!

här kommer bilderna på mitt rum efter jag städat det!


(nybäddade) sängen och nya tavlorna. det händer sällan att jag bäddar sängen (så som det ser ut på bilden) mindre än 1 gång/halvår kanske.
förresten så älskar jag mitt påslakan och örngott, så fint är det ^^


nattduksbordet, datorn (min egna) och längst upp till vänster min älskade kalender <3


min stora TV! haha nä men den är 32", och det duger för mig! på fotot: farmor och farfar <3


min bokhylla med massor av grejer; smink, prydnader, filmer, musik, spel, böcker mm.
överst på bokhyllan: glas hylla 1: böcker hylla 2: filmer, musik & spel (tomburkar som är sällsynta enligt mig) hylla 3: ram, prydnader & ljus hylla 4: smink & parfymer hylla 5: döskalleprylar nedersta hyllan: grejer i lådor, tidningar & mobillåda.


såhär ser det ut i mitt fönster med grejer på fönsterbänken och mitt lilla "mys"-bord


läshörnan med "nya" fåtöljen, stor kudde och filt. har dock inte läst där än eftersom jag fick fåtöljen då jag städade, mammas kompis som flyttat som inte kunde ha den


mitt skrivbord och ytterligare med grejer; foton, ljus, prydnader & dator (skoldatorn)
översta fotona är på djuren, katterna Pettsson (död), Felix (död) & Murre (bor nån annanstans) och hunden Ozzy (bor hos oss) fotot på hyllan under är på farmor igen, under den är bara fina köpe-bilder, till höger är det foton på mig som liten; den med rött var jag ca 4-5 år, den andra var jag ca 1-2 år. jag vet att man inte ser så bra men kan fota närmre nån dag och lägga in ^^
(grejerna under skrivbordet behöver ni inte bry er om och inga kommentarer till det ;P)

så ser mitt rum ut när det är som finast och mest städat! jag kan ju säga att det inte riktigt ser ut så nu, men det är inte lika illa som det var innan jag städade haha ;D

OBS! När det kommer till saker som vart alla mina grejer ska stå är jag en pedant perfektionist! Det ska stå där det stod när jag/någon annan tog det, helst ska ingen annan än jag röra det överhuvudtaget men det går inte att undvika. Det ska vara ett visst mellanrum och lika stort mellanrum mellan sakerna.
Detta gäller då bara med sakerna, inte med att det ska vara kliniskt rent, dammsugat, dammat och välstädat, för det är jag usel på!


nu ska jag kolla film och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0