Lördagskvällen

i lördags så var Jessica och Dea här, senare kom även Jacke. vi sjöng Singstar, kollade på film och hade kul. vid halv tolv gick vi till Statoil för dom skulle ha cigg, det var en rolig väg dit och tillbaka haha ;D
här kommer lite bilder från kvällen. en del blev suddiga bara för att jag inte hade nån blixt på eftersom jag tyckte lyset var så fint, blixten hade bara förstört det. men ni ser nog hur bilderna ska se ut iaf.


Jessica, min lilla kyckling haha ;P nej men jag tycker hon blev fin i det blonda <3


medans jag stod och lagade mat i köket så gjorde dom såhär med min säng haha ;D
det måste tagit lång tid, tur att jag inte kom in och störde mitt i. spjälsängar och bebisar haha!
när dom var klara skickade dom ett sms till mig "Kom och hjälp dina barn" stod det, jag svarade "Vadå hjälp mina barn? :S" till svar fick jag "Kom får du se". och såg det gjorde jag allt! haha men det var rätt roligt att dom stökat till såhär, och dom fick göra som barn gör, ställa tillbaka sängen som den var och det var inte det lättaste!


sen kunde dom inte hålla sig för skratt längre haha ;P


Dea, Jessica, Jacke och jag sjunger singstar!


SKÅÅÅÅL! ;D


Jacke, Dea och Jessica


Jacke, Dea och Jessica


Chips, tändare och ÖÖÖÖL! fy för öl, vidrigt! men det luktar gott ;P


en trött Dea dagen efter haha ;D
Dea och Jacke sov här igen, men denna gången sov jag i soffan. jag orkade inte ligga där och trängas!

bilder på det jag köpte i Kristianstad när jag var där i fredags med mamma och Annika!


lång kofta 199 kr på Stadium (50% rea, 399 kr) långärmad randig tröja 99 kr på H&M (presentkort)


"gammeldags" armband 79,50 kr på Kappahl


2 ljuslyktor 7,50 kr/st (61,54% rea = 15 kr/st, 50% rea på rean = 7,50 kr/st, ord. pris 39 kr/st)
jag sparade alltså hela 63 kr bara för att det var så mycket rea på dessa! fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Nejmen, tack så hemskt mycket! :)

2010-01-13 @ 19:06:04
URL: http://beatricesandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0