Lördagsgodis!

godkväll på alla glada och resten av folket!

har precis kollat på Twilight, denna gången från DVDn. första gången från DVDn dessutom. kollade på Hannah Montana the movie innan också, den var mycket bra =)
hade lite tända ljus också när jag kollade på Twilight, dock hade jag inte städat rummet (A) och det var inte så fint och mysigt som jag ville ha det. jag är så typisk, gör aldrig det jag säger att jag ska göra =P
men det blir en annan gång, ska ha en Vampyr-kväll med några kompisar innan lovet är slut, förhoppningsvis.
då ska jag fixa lite grejer som jag ska "dekorera" med och köpa lite gott gott som matchar vampyr-temat ;)

just nu är Jacke här, han kollar på Hannah Montana the movie och ska sova här inatt. senare blir det att kolla på New Moon också, en riktig Twilight-kväll kan man säg.
jag blev så sugen på Coca cola i glasflaska igår natt. fråga mig inte varför jag just vill ha glasflaska, kanske för att det är så man ska dricka det egentligen, med ett (två om man delar med någon) sugrör? ^^
hade tänkt köpa det idag men har inte vart i nån affär, bara vart ute med hunden och resten av dagen har jag suttit inne =/
jag har så tråkigt om dagarna, ännu en gång ingen att umgås med, förutom Jacke haha =P

och nån dag nästa vecka åker jag till farmor, inte bestämt vilken dag ännu. måste börja planera packningen. anledningen till det är att jag alltid packar för mycket för bara en kort visit. girls, girls, girls... haha ;P

nej nu ska jag kolla på film, ha en bra kväll puss på er ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0