Lördag 2 Januari 2010

godmiddag på er sovtutor! för sovit länge har ni väl? eller sover ni än ;)

klockan är halv ett och jag har inte ätit frukost än, fast att jag var uppe vid 9. jag har suttit som fastklistrad vid datorn, kunde ej slita mig när jag väl hade satt mig här. skulle egentligen kollat på film innan vid 10, men det blev ej av så jag får väl snart göra det då.

dagen tänkte jag ägna åt läsning och film. ska läsa så mycket som möjligt i boken, den behöver bli utläst så jag kan börja på nån annan. och film blir väl Hannah Montana the movie - för ja, jag vill se den! har ej sett den än. ska även se Twilight och New Moon. ska tända ljus, ha det fint och mysigt, då blir det den bästa stämningen ^^
men för att man ska kunna ha den ultimata "fint och mysigt"-stämningen så måste rummet vara städat ju, så det får jag väl också göra.

det var väl allt jag hade att skriva nu, ha en bra dag, puss ;*

/fridis

Kommentarer
Postat av: Sandra

hejsan!



inga problem ;) säg bara till så kan vi fixa ett :)

mysig blogg!

2010-01-02 @ 15:51:01
URL: http://blandminaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0