inte lika episkt...

jag skrev nyss ett inlägg som försvann eftersom internet cepade precis när jag skulle pulicera det, inlägget var med en episk rubrik och det var klockslaget men det kan jag ju inte skriva nu eftersom det inte är samma klockslag. så irriterande! och jag kommer inte ihåg allt jag skrev heller. jag orkar inte skriva allt. iaf så har Jessica och Dea vart här idag och hjälpt mig med skolgrejer som jag ligger back i. tack för det flickor <3 vi har fikat också lite och snackat, dom fick dessutom ett varsitt par skor av mig som inte passar mer. Jessica fick ett par "ballerinas" med en liten klack och Dea fick några vanliga platta skor, lite högre i skaftet var dom. jag är olycklig också, för att jag inte har hittat nån speciell person =/ nu sitter jag iaf och lyssnar på Lady GaGa på spotify och ska snart äta, sen blir det kanske att kolla på nån film eller läsa lite i boken. ja förresten jag läste lite igår ju, 1½ kapitel bara men det är bättre än inget alls =) hoppas ni haft en bra dag, puss på er ;* /fridis

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejhej, vad är det som händer med dig?

Du hör inte av dig längre?

aldrig i skolan eller någoting?

2010-01-22 @ 11:48:48
URL: http://fotomixa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0