Fredag 15 Januari 2010

godkväll på er, förlåt för dålig uppdatering. har haft annat för mig.

igår så var det skola, från 8.15 - 11.15. skönt att sluta tidigt, vilket vi gör varje onsdag och torsdag och måndagar går vi (en del iaf) från 11.15 - 15.15! fett chill =)
det var en rolig dag i skolan faktiskt. Jessica och Dea hade gjort en gullig låt till mig haha ^^
jag tyckte om den väldigt mycket, och dom spelade upp den för hela klassen också! hihi
när jag kom hem igår från skolan gjorde jag inte så mycket. inget intressant som händer som vanligt.

idag har jag inte vart i skolan, försov mig och mådde inte så bra när jag väl vaknade =/
kollade på film och läste lite innan idag. sen var mormor här och fikade så då satt jag lite ute i köket med henne och mamma. gjorde inget speciellt efter det. vid åtta åt vi, mamma och pappa var och hämtade pizza i Mjällby. och det var sista gången vi beställde därifrån! jag fick inget bröd till min kycklingsallad och dom andra fick ingen sås till sin pizza! dessutom var det paprika, grön paprika, i salladen. det brukar aldrig vara det var man än beställer! och ingen smak på kycklingen och pizzorna var det heller! illa illa!
jag gjorde chokladpudding innan idag så det åt vi efter maten, det var iaf jättegott! =D

annars har jag haft tråkigt och inte vart på bra humör idag. jaja, nu ska vi sluta klaga på allt. pappa har iaf satt igång min TV igen, och det är bra! fast att jag inte vart i skolan idag så gjorde han det. och dom verkade ta det bättre än vanligt också. vi brukar alltid va sura på varann när jag inte vart i skolan, men idag har vi vart vänner hela dagen, och det gillas starkt! =)

just nu lyssnar jag på Twilight soundtracket och det gillas också väldigt starkt! kan nästan alla texter till låtarna haha. blir glad när jag lyssnar på den musiken. jag vet att jag tjatar mycket om Twilight och New Moon, förlåt. men jag tycker om det, nej jag älskar det så mycket! så ni får ta och acceptera det annars behöver ni inte ens fortsätta läsa min blogg. take it or leave it! ;D

nu ska jag nog kolla på nån bra film. hoppas ni andra haft en bra vecka och natt, och att ni får en fortsatt bra vecka och natt, puss och godnatt på er alla ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0