Mittwoch

yes, det är onsdag idag. och jag har inte bloggat sen i fredags. det är illa, förlåt :(

idag har jag ej vart i skolan för mådde inte bra :/
har inte gjort så mkt; kollat tv, suttit vid datorn, ätit...
skulle städat idag, men orkade inte. gjort det ovan istället.

imorgon ska jag förhoppningsvis till skolan.
och efter skolan ska vi kanske till klubben och fixa lite inför fredag, då pappa ska firas :D
han fyller 50 (gubbe ;P) och dit kommer ca 30-40 pers!
det var tänkt från början att vi bara skulle va ngr st här hemma.
men det tillkom fler så vi fick flytta det till klubben, och mamma fick ändra maten :P
åh, tkr det är så spännande och roligt fast att det inte är jag som fyller år!

anyway, vet inte vad jag ska göra just nu. har tråkigt. som fan. kollar tv.

poss

/fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0