fredag, lördag, söndag!

hallau pau er!

detta inlägget kommer förmodligen bli ganska långt,
eftersom jag ska skriva om hela helgen.
men jag kan försöka att sammanfatta den lite kort.
har inte haft tid eller orkat att skriva innan så nu blir det såhär!

Fredag 18/9 2009

idag fyllde pappa år (50 år) så det var fest på klubben på kvällen.
vid halv 6 körde vi dit, hämtade upp jessica på vägen dit.
vid 6 kom det lite folk och efter det trillade det in lite efter hand.
mamma och annika hade fixat med maten, chili con carne och ris.
även sallad och pain riche (fransk baguette) enkelt och gott!
givetvis fanns det dricka också, såsom vin, öl, cider, läsk och vatten.
mormor hade bakat tårta och bullar som hon hade med sig, gott!
hela kvällen/natten bestod av god mat, dricka och trevligt sällskap :)
blev ju även ngr cider för min del ;) men inte det minsta dåligt mådde jag!

jag vill tacka alla som var där för en mkt trevlig kväll!
speciellt mkt tack till jessica för sällskapet, och även linn som kom senare!


Lördag 19/9 2009

idag var vi ett gäng som åkte till Vikingamarknaden i Näsum.
det var jag, mamma, pontus, jacke, annika, mia och linda som trängdes i vår stora bil :P
sen var det bl a pappa, per, åke, jörgen, kent, brian och micke som körde mc dit.
där gick vi runt lite och kollade på alla grejer som dom sålde och så.
efter marknaden åkte vi alla till klubben för att äta. och sen städade vi lite sen åkte vi hem.
och där hade hela den dagen gått, så när vi kom hem kollade jag på tv och gottade mig!

vill även tacka alla som var med för denna dagen!


Söndag 20/9 2009

idag åkte jag, mamma och pappa till matmässan på Yllan i kristianstad.
där gick vi runt och provsmakade ost, korv, chips, dricka och annat gott :)
fikade gjorde vi också där. och med oss hem hade vi 5 chipspåsar (olika viljor) + 2 dippåsar, en blandpåse med matkorvar + andra "smörgåskorvar", vindruvor och 10 st choklad stycksaker. så nu är både kylskåpet och skafferiet fullt ;)
när vi kom hem käkade vi sen gick jag in på mitt rum och kollade på tv.
även denna dag var mkt trevlig (och mättande, haha)


lite bilder kommer jag att lägga in från festen lite senare, så håll koll!
tyvärr blev det inga bilder från marknaden eller matmässan.

det var allt för denna gången, ha en bra dag och ta hand om er!

pusshej

/fridis


Kommentarer
Postat av: Jessan

Äntligen får jag se din blogg.

Den är ju jätte fin.

Har du gjort bannern själv?

Kanon bra :)

2009-10-04 @ 11:03:31
URL: http://jexx.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har ett STORT problem med att bestämma mig för om jag ska vara blondin eller brunett. Och nu behöver jag DIN ÅSIKT. Gå in på min blogg och se bilder på båda alternativen och rösta! Tack på förhand! :)



Kram

/Rebecca

2009-10-04 @ 15:24:07
URL: http://beccibabe.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, nog var det ett långt (och gammalt) inlägg. :P

2009-10-04 @ 17:15:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0