11 september/9/11

godmorgon gott folk! idag är det fredag, igen :)

och datumet idag är ju som det står i rubriken - 9/11 - alltså är det 8 år sen WTC blev attackerat av terrorister.
så låt oss hålla en tyst minut för dom som dog, hedra brandmännen som jobbade där, och skänka en tanke till familjerna som förlorade någon.

när vi nu har gjort det återgår vi till blogginlägget.
jag har som sagt skaffat blogg igen då - ny blogg, ny bloggsida! (i onsdags för att vara exakt)
innan hade jag blogspot.com, funkade inte så bra eftersom jag nästan aldrig skrev.
och innan dess hade jag devote.se men det funkade inte heller så bra, av samma anledning.
jag hoppas det ska gå bättre denna gången och jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan.
och som ni också ser så är inte bloggen riktigt klar än, men jag ska fixa det på ett eller annat sätt :)

just nu sitter jag i skolan och vi börjar alldeles strax, rörlig bild A är det som gäller, efter det är det lunch sen svenska B och så slutar vi :D
efter skolan ska jag hem då, och så får vi la se vad som händer. tänker inte bestämma vad jag ska göra för det kan ändras hur som helst.
det var allt för denna gång!

pusshej

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0