trist och grå helg

tänkte skriva ett nytt inlägg för denna helgen.

Fredag 2/10 2009

idag var det skola som vanligt. Rörlig bild A och Svenska B stod det på schemat.
på Rörlig bild A kollade vi på film - Free Willy.
hade massa gott med oss också *nomnom* ;3
filmen var mkt bra, och efter skulle vi prata lite om den.
på Svenska B skulle vi också kolla på film - The curious case of Benjamin Button.
mkt bra film! dock missade jag lite eftersom att man knappt såg nåt och det var inte alla som ville se den så dom störde lite när dom pratade och så. men skit samma, kan se den nån annan gång.
vid 15 fick vi sluta så jag, Jessica och Dea (som vanligt) hann ta bussen hem istället för tåget.
när jag kom hem så kom Carina (kompis till mamma och pappa) och Timmie (kompis till Pontus)
sen skulle vi äta och efter maten gick mamma och pappa till Mia och Per, så jag satte mig i soffan och kollade på Idol. somnade tyvärr snabbt, så jag missade där man får veta vilka som gick vidare, men fick reda på att Calle iaf gick vidare :D
när mamma och pappa kom hem gick jag och la mig i min säng och det gick nog inte ens 10 min sen sov jag igen haha!


Lördag 3/10 2009

idag firade Jessica och Jocke 5 månader så ett stort grattis till dom :)
denna dagen hände det inte så mkt.
det blåste och regnade ju typ hela dagen så det var verkligen en "sitta-inne-och-kolla-på-film"-dag!
och det gjorde jag också. fast kommer inte ihåg vilka filmer förutom Den galna proffessorn som gick på 5an.
men såg inte hela, vilket inte gör nåt eftersom jag sett den innan, för Dea smsade vid 18 och frågade om jag ville hålla henne sällskap en stund medans hon väntade på tåget, så jag gick ner till stan.
åh fy vad det blåste, och kallt var det! så vi gick in och satte oss vid "inne/ute" serveringen vid mammas jobb, där slapp vi iaf blåsten!
vid 19 gick hon till tåget och jag gick hem och fortsatte att kolla på Den galna proffessorn.
sen var det dags för mat, tacos som mamma lagat, så himla gott är det :D
och resten av kvällen bestod nog av tv.


Söndag 4/10 2009

idag firar Lisa och Fredrik 4 månader så ett stort grattis till dom också :)
denna dagen har jag absolut inte gjort nåt vettigt! bara kollat lite film men mestadels suttit vid datorn.
min tv har slutat fungera så jag är jätteledsen :(
undrar om det kan bero på vädret?
usch, tkr inte om när det blåser och regnar så. det är så trist. det är iaf bättre när det inte blåser (fast att det är höst) än som detta vädret, nästan storm ju, om det inte t o m är det :o
nu ska jag iaf äta lite, och kolla på mammas och pappas tv med mamma, för den funkar! bara för att dom inte har likadan sån box som jag har.

hoppas ni haft en trevlig helg, och ha en fortsatt trevlig natt!

puss puss ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: Krystal

alltså min helg bestod ut av att städa O.O helt värdelöst!



hur är det med dig då ?<3

2009-10-05 @ 15:48:04
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0