tisdag 6 oktober

godmiddag, är det väl nu?

imorse vid 8 vaknade jag av att dom borrade i nån lägenhet här.
sen skulle dom börja borra här, och jag var inte ens påklädd osv :o
så fick gå och klä på mig i badrummet och göra mig iordning.
sen kom mamma hem med frallor så då åt vi frukost.
sen började jag kolla lite i telefonkatalogen efter apu plats.
finns inte alls mkt som man kan va, typ bara bygg företag och så.
nu sitter jag iaf här, och gör ingenting. ska snart ut med hunden ^_^
och förresten så är jag inte i skolan idag, om ni inte fattade det.

angående gårdagens kvällsinlägg så handlade det om att jag hade bråkat med mamma och pappa, inget ovanligt -.-
idag mår jag iaf bättre :)
nej nu är hunden nödig, ha en bra dag!

lyssna på denna, så bra är den; http://www.youtube.com/watch?v=yCYvGw0pyHI

puss ;*

/fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0