ny vecka

godförmiddag allihopa =)

jao, i lördags så var jag, Jessica och Dea först i stan då för Dea skulle köpa en klänning. sen gick vi till Lions och kollade lite. sen gick vi in mot stan igen och jag gick hem och dom gick ner till stan och åt.
satt lite vid datorn och spelade Sims 2, kommer inte ihåg mkt mer vad jag gjorde. men på kvällen gick jag och mötte Jessica nere i hamnen. hade kameran med mig så vi fotade lite.
sen gick vi till stationen för jag behövde gå på toa XD
som tur var dörren öppen så slapp betala 5 spänn för det och eftersom ingen av oss hade det.
sen skulle vi busa lite, men jag märkte att jag inte hade linslocket till kameran. så vi var tvungna att gå tillbaka samma väg, och när vi nästan kommit fram där jag tog av det så kände jag efter i tröjfickan och där låg det haha!
trodde jag hade lagt det i jackfickan men icke!
så Jessica blev lite sur på mig haha ;)
sen gick vi hem till mig, Jessica fick följa med upp en liten stund medans hon väntade på Jocke. sen kom Per, Jackes pappa, för dom skulle äta hos oss. och efter en stund kom även Mia, Jackes mamma, och då kunde vi börja äta mammas goda mat hon hade lagat - ris och nån fläskfilégryta med bacon =)
sen satt vi vid bordet en bra stund och bara pratade, men jag och Jacke tröttnade så vi kollade på film.
det var lördagen det!

igår, söndag, så gjorde jag inte mkt. kollade på TV från halv tolv på dagen till halv tio på kvällen. kollade på lite repriser på program jag hade missat i veckan eftersom boxen inte funkar.
fast jag kollade inte exakt hela tiden, typ 2-3 timmars paus totalt. och så åt jag imellan och så...

idag skulle jag åkt till skolan, men orkar inte. det är om nån lärare skulle ringa så kanske jag blir tvungen.
ska kanske städa rummet lite idag om jag har lust =P
det behövs verkligen, värsta bombnedslaget som i en krigshåla!

ha en bra dag, puss ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0