höstlov =)

hellu! yes, nu är det höstlov. äntligen! som vi har längtat =)

på lördagen var det ju fest hos Jessica, det var rätt kul.
var där vid halv fyra, Jessica hjälpte mig att platta håret och så sminkade jag mig. sen åkte dom och hämtade Johanna på stationen i Bromölla. sen åt jag, Jessica och Johanna. efter en stund kom även Dea. så åt hon och vi höll henne sällskap.
trillade in folk lite hela tiden tyckte jag haha =P
vid sju gick vi mot stationen för vi skulle möta upp Linnéa, Olivia och Linus som kom med tåget från Karlshamns-hållet. vi gick ganska snabbt, har nog aldrig gått så snabbt. det var en del som behövde gå på toa =P
när vi kom tillbaka hade sminket runnit och håret hade lockat sig igen för det småregnade ute, så var tvungen att bättra på det ;D
och helt plötsligt befann sig alla på olika ställen i huset, och jag var nykter fast att jag druckit ngr cider, dock bara 2.25 % eftersom jag inte hade annat XD
vid halv nio tyckte jag inte det var så kul längre, så ingen mening att stanna kvar heller. ringde efter pappa så han skulle hämta mig, Jessica och Jocke höll mig sällskap ute ngr minuter medans jag väntade på pappa. vid nio var han där.
fest är nog inte riktigt min grej, som jag sa till Jessica och Jocke. men kvällen avslutades med min favoritlåt; Youth gone wild med Skid Row som spelades när jag stack =)
jag är iaf nöjd med den stunden jag var där, och tack till Jessica och alla andra för en underbart rolig kväll ^_^

söndagen tillbringades mest framför TVn, som alla söndagar brukar tillbringas. och även lite framför datorn.

idag har jag också bara kollat på TV och suttit vid datorn. tråkigt väder ute och inget att göra så det blir så då.

ha en bra dag, pusshej ;*

/fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0