lördagen och söndagen...

tja tja

i lördags var det full rulle här hela dagen och natten ;)
lite innan 13 gick jag och duschade, sen gjorde jag mig klar.
vid 14 gick jag ut med Ozzy, och precis då kom Jessica.
så jag väntade medans hon gick upp med grejerna sen gick vi.
när vi kom tillbaka käkade vi, och strax därefter kom Dea.
efter vi ätit började vi med Jessicas hår, blekte det 2 ggr.
även Dea fick ngr blekta slingor i sitt hår =P
sen skulle vi färga Jessicas hår rött, det gick bra.
och det var lite färg kvar så jag och Dea fick ngr slingor rött =D
och så ville Jessica föna sitt hår, men mamma hade fönen med sig till Malmö (mamma och pappa var iväg lördagen-söndagen på hotell)
så hon fick köra hem och föna det hemma, sen kom hon igen.
och så kom Fannie, sen skulle vi till Konsum för att köpa gott =)
och vi tog även med mina 3 ½ påsar med pant haha XD
det blev f*n 50 spänn av det! så jag var rik! i endast ngr min...
för jag köpte godis av en del av pengarna, godispåse och choklad ^_^
sen gick vi ut och satt och snackade lite, sen gick vi hem igen.
då var vi hungriga så vi skulle laga lite mat, nuggets och nudlar!
sen var vi mätta och belåtna. vi skulle gjort kladdkaka också.
men vi orkade inte och vi var för mätta för att äta mer.
och för att Fannie stack efter maten och det var hon som ville mest =P
sen satt vi där - jag, Dea och Jessica - och hade tråkigt och var trötta.
men så kom vi på att vi kunde busa lite med folk, så vi gjorde det vi gjorde förra gången (hemlis) och tjabbade med min lillebror och hans kompisar haha! f*n va kul vi hade asså, och pigga blev vi av det!
sen vid 23 så skulle dom hem, Dea följde med mig en liten runda med Ozzy innan hennes mamma kom.
sen satte jag mig vid datorn en bra stund, men var tvungen att stänga av för den hade vart igång ngr dagar.
så satte mig i soffan med godiset och läsk och kollade på film - Along came Polly (...och så kom Polly)
somnade vid halv 3 typ men vaknade igen vid 4 av kramp i ena vaden, somnade igen en stund men vaknade ännu en gång vid 6 av kramp i andra vaden.
sen gick jag runt lite här hemma, gick och la mig hos Ozzy i mamma och pappas säng. och där somnade jag och sov till halv 12 typ, gissa om hunden var nödig då! eftersom Pontus också hade sovit så länge, så jag fick dra på mig kläder och ut med han, och då var han nöjd ^.^
vid halv 14 kom mamma och pappa hem, tyvärr.

på söndagen gjorde jag inte så mkt. kollade på film mest.
asså varför ska söndagar vara så tråkiga?
man borde göra nåt av den istället så det blir kul med söndagar!
jag ska nog börja hitta på nåt kul på söndagar, men vad? =P

idag är det iaf tisdag, igår var det måndag (logiskt?)

igår åkte jag till skolan vid 8 för att hämta lite papper hos yrkescoachen och prata med henne. men hon var inte där, fick mina papper iaf.
när jag kom hem käkade jag, snackade med mamma och pappa och sen kollade jag nog mest på film, som vanligt.
vid 15 gick jag ner till stan för att möta Jessica som skulle äta.
sen gick jag hem och gjorde typ ingenting.
den dagen var inte heller speciellt rolig.

kan ni gissa vad jag gjort idag? just det, kollat film!
och ätit och suttit vid datorn såklart. usch, tråk!
ska väl gå och duscha och göra mig klar.
sen får vi se vad som händer senare.

ha en bra dag, puss ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0