glaaaaaaad =D

åh, jag blev så himla glad! så glad att jag höll på att kikna! största lyckoruset tror jag =P

denna underbara, starka och vackra människa hade lagt in min kommentar i sitt inlägg;
http://bettybooze.blogg.se/2009/october/blir-tosssssiiig.html

tror ni mig inte kan ni ju kolla på denna sida;
http://bettybooze.blogg.se/2009/october/paniiiiiiiik.html


jag beundrar verkligen henne! hur hon skriver, hur hon lever, hur hon kämpar och allt!
hon ger mig inspiration, lite mer "lust" att leva. ja jag är helt mållös så jag vet inte vad jag mer ska skriva!
hon är helt enkelt ytterligare nån jag ser upp till!
jag hade velat ha den styrkan hon har, jag tycker alla borde ha den, för ingen förtjänar att ligga på botten, INGEN!
men det handlar om att man själv ser till att få den styrkan, med lite hjälp av vänner och familj kanske?

om du läser detta Alexzandra, vill jag önska dig lycka till med allt; livet, kärleken, framtiden, familjen - ja allt!
du har fått mig att inse att livet är mer värt än vad det ibland verkar. Tack! <3

/fridis


glöm inte följa hennes blogg, fantastisk blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0