dagens händelser

hellu hellu!

nu är klockan 00.17 och jag är lite småtrött. kanske borde sova för imorgon ska man ju va uppe hela natten.
imorgon händer det grejer flickor och pojkar ;)

imorse när jag vaknade kollade jag lite film, sen åt jag frukost.
sen kollade jag nog lite till film, och pratade med päronen.
tror jag iaf...jag kommer f*n inte ihåg hahaha XD
nämen iaf, vid 13 gick jag och Jessica ner till stan för vi skulle möta Dea på stationen sen när hon hade slutat. så medans vi väntade på att hon skulle sluta så gick vi in på BR skor, sen gick vi till Ica, och så satte vi oss på en bänk =P
satt och snackade, fotade lite. sen kom Dea och så satt vi och snackade lite till. sen skulle vi gå och äta, och gissa vart? jo, Sölvesborgs pizzerian! för maten där är så j*vla god! vi (dom) har nog ätit där 3 dagar denna veckan tror jag. och idag kunde jag också köpa mat där =3
aja, iaf när vi ätit klart gick vi en runda i klädbutikerna vi har i lilla Sölvesborg (förutom MQ), och när vi var på SchackMatt hittade Jessica en fin klänning (den på bilden i förra inlägget) som vi sett i K-hamn innan också. och den passade henne jättebra =)
sen tyckte jag att hon skulle ha nån liten "jacka" eller kofta till, så jag hittade en paljett-"jacka" (också den på bilden) som hon provade. och voila! så snyggt det blev ^_^
så hon köpte det och så gick vi ner till stationen för Dea skulle med bussen. sen skulle hon inte det för hon skulle åka med sin mamma hem ist. så vi gick hem till mig för Jessica skulle ta sin moppe, sen stack dom.

satte mig lite vid datorn och kollade runt på bloggar och så.
sen flög tiden bara iväg. och vid 20 gick jag ut med hunden, efter jag gått en bit smsade jag Fannie och frågade vad hon gjorde, hon skrev att hon satt nere i stan med Frida K och undrade om jag ville komma ner, så jag gick ner och där satt vi och pratade i lite mer än en timme. sen stack Frida och Fannie satt och väntade med mig på att pappa skulle komma och hämta mig, det var jättekallt =/
när jag kom hem dök jag på datorn för jag skulle kolla en tävling jag vart med i, men jag vann tyvärr inte. som vanligt. men det kommer fler chanser, och grattis till dom 4 som vann ^_^

ja och nu sitter jag här än, och ska försöka runda av så jag inte tappar läsare (dom få jag har). får väl se om jag kan sova, ska sätta igång en film så somnar jag nog ;P

godnatt på er

puss ;*

/en trött fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0