vackert

godmorgon godmorgon!

idag är det tisdag och jag är i skolan idag igen. skolan är tråkig men det är bra att jag är där så...
vi håller på med nån minikampanj, eller nja jag jobbar inte. Linnéa är inte här, och jag var inte här förra veckan så jag vet inte hur jag ska göra =/
jag är hungrig, hann inte äta frukost. försov mig nästan imorse, hade glömt att ställa klockan. men jag vaknade tillräckligt i tid för att hinna göra mig klar och hinna med tåget =)

ikväll ska ju jag, Dea och Fannie på bio, New Moon. jag längtar så mycket att det gör ont i magen!
kollat på Twilight 2 ggr nu, i söndags och igår. den är ju så bra! ska kolla på den på lektionen också eftersom jag ändå inte kan göra nåt.

hittade ett klipp på youtube, Bella's Lullaby, den är så vacker ^^

http://www.youtube.com/watch?v=IoBoeg-oyBA&feature=related

det får bli en länk, vet inte hur man gör så att det är en ruta i inlägget.

ha en bra dag, puss ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: Victorian Dreams

2009-11-27 @ 16:35:35
URL: http://www.victoriandreams.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0