torsdag 19 november

godermorgon ännu en dag!
har försovit mig idag men ska till skolan vid 11.

förresten så fick jag reda på att Johnny Depp har än en gång utsetts till världens sexigaste man!
han blev utsedd till det 2003 också.
men detta var ju nånting jag redan visste. att han är världens sexigaste man asså ;>

igår började jag läsa på första boken ur Twilight serien, Om jag kunde drömma. har läst ca 80 sidor av den redan. och den är så himla bra! jag kom på att jag kommer bli jätteledsen när jag läst ut böckerna och sett filmerna för att då finns det inget mer kvar =(
men det ska ju komma ut en till bok, som Edward Cullen istället för Bella Swan ska vara berättaren i - Midnight sun.
jaja, först och främst måste jag läsa ut den första boken innan vi ens hinner komma så långt. och jag satte ett mål häromdagen att jag ska ha läst ut Om jag kunde drömma till julafton. vid närmare eftertanke tror jag att jag kommer klara det målet väldigt lätt. jag tror jag kommer ha läst ut den innan november är slut, så det blir målet istället =)

det var allt så länge, ha en bra dag, puss ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0