stan och movie time!

hejsan svejsan! =)

idag har jag vart på praktik hos Putte. började 10 men fick sluta 11.40 för han sa att det inte var mycket att göra där, så åkte hem med pappa som också var där.
när jag kom hem så var jag hungrig så tog en bit av smörgåstårtan =P
har lyssnat på Michael Jacksons Thriller, som vi har köpt från Aftonbladet, man kan samla 5 av hans skivor för 69 kr/st. riktigt bra!
ska snart ner till stan och möta Dea. vi ska kolla efter nåt. sen klockan 16.40 tar jag bussen till Bromölla och möter kusin Fanny, vi ska på bio och se En Julsaga (A Christmas Carol) som Jim Carrey har rösten till huvudkaraktären när den är på engelska, vilket jag inte vet om den är. men jag vet att det är 3D, häftigt =D
men nu måste jag göra mig klar, ha en underbar kväll, puss ;*

/fridis

Kommentarer
Postat av: Fanny

Var bion bra? :)

2009-11-09 @ 08:43:45
URL: http://haablahaatma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0