rörigt och stimmigt men ändå bra!

det är hur man kan beskriva min vecka som varit.
åh ja, hej hej hemskt mycket hej på er! =)
förlåt så mycket för att jag inte skrivit på flera dagar!
har tyvärr inte hunnit skriva nåt förrän nu.

i tisdags var vi ju på bio, New Moon. och den var så himla bra! lite mer händelser än i Twilight, men den är bra den med.
i onsdags var jag hemma från skolan, mådde inte bra =(
i torsdags var jag inte heller i skolan, gjorde lite uppgifter och städade eftersom Oma (=farmor på tyska) skulle komma och hälsa på =)
jag har saknat farmor. träffar inte henne så ofta eftersom hon bor långt nere i Skåne.
så kul att hon kunde åka och hälsa på oss! hon har sovit här till idag.
om dagarna har vi pratat, pratat och pratat. mycket trevligt =)
i fredags var jag iaf i skolan för det var Rörlig bild A och Svenska B.
när jag kom hem så mötte Jacke mig och Fannie stod och väntade på mig utanför. (man blir glad när det är massa folk som väntar på att man ska komma hem =P haha)
sen stack jag och Fannie ner till stan, träffade Dea och Jessica. dom hade brått så det var bara en liten stund.
och så gick vi hem igen och kollade på lite TV med Jacke, sen skulle vi ner till stan igen för jag ville äta på pizzerian, eftersom Dea och Jessica åt utan mig innan vi hunnit ner till stan.
Fannie frågade om jag ville hänga med hem till henne och kolla på Idol, och efter många om och men så följde jag med.
jag måste bara säga GUUUUD vilket fint hus dom har! både invändigt och utvändigt! gudomligt fint! det var nog längesen jag såg ett så fint hus, eller var i ett så fint hus!
iaf, sen kom Jacky också. så satt vi och kollade på några roliga sidor på datorn. vid halv elva-elva skjutsade dom hem mig. då gick jag och la mig för jag var dötrött!
på lördagen var jag nere på julmarknaden i Slottslängorna med mamma och farmor. det var jättemånga fina saker, hade behövt många tusenlappar om jag skulle köpa allt jag tyckte om. mysigt var det också, synd bara att det inte var nån snö, hade vart ännu mysigare då.
köpte iaf en liten ängel och en stickad cupcake. jättesöta ^^
på kvällen kom Jacke hit, vi satt och pratade med farmor, pappa och mamma. spelade även lite Sims 2. var ett tag sen jag spelade det tror jag.
Fannie och Jacky kom även in på en kort visit, trevligt trevligt.
det var nog det enda vi gjorde igår. spelade ända till kvart i 2 på natten haha. så ställde jag klockan på tjugo över 2 för att vi bara skulle "vila ögonen lite". jovisst! sov fan till halv 8 på morgonen haha =P
men jag tror att jag vaknade av klockan men att jag var så trött att jag bara stängde av den för jag inte orkade bry mig.
idag har vi bara spelat Sims 2. brist på fantasi? svar, ja.
ätit gott har vi iaf gjort, mamma och farmor lagade mat; spetzel (tyskt, typ som pasta) med fläskfilé. jag älskar spetzel, så himla gott!
halv tre skjutsade jag och pappa ner farmor till stationen, och så sa hon att hon hade lämnat vår julklapp till mamma och att vi skulle säga till om vi behövde det.
när jag kom hem igen så spelade jag och Jacke Sims 2 igen!
sen har vi inte gjort mer av denna dagen. imorgon är det skola igen. tyvärr börjar jag kvart över 8 bara för jag ska ta igen lite.
nu orkar jag inte skriva mer, och ni orkar säkert inte läsa mer heller.
hoppas ni haft en bra helg och ha en fortsatt bra kväll, puss ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Deras hus ser ut som vilket som helst.

fan till att överdriva. Som vanligt:S

2009-11-30 @ 06:57:04
Postat av: Frida

asså till att börja med kan du ju ge dig till känna ist för att va anonym så du kan stå för vad du skriver!

och nej, det ser inte ut som vilket hus som helst?

det är antagligen finare än ditt då eftersom du tkr så.

det är inte överdrivet? och jag brukar inte överdriva.

och hur vet du det, om jag överdriver eller inte?

2009-12-01 @ 10:48:40
URL: http://colourfulchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0