kalaset är slut...

och jag är trött som bara den *gäsp*
mamma hade gjort god smörgåstårta på jobbet, stor var den och riktigt mumsig =)
hon hade också gjort två goda gräddtårtor med gröna vindruvor, mandarin klyftor och geléhallon på och after eight på sidorna, mkt mumsig den med!
mormor & morfar, moster Eva & Kjell, moster Pia, Jessica & Dea, Mia & Per, Jacke, Irene & Alice var det som var här, och det var mkt trevligt =)
massa presenter, mestadels pengar, fick jag! eller ja, massa och massa, en hel del tyckte jag iaf. mer än jag förväntat mig haha ;D
kan lägga ut bilder på det nån dag i helgen, smörgåstårtan och tårtorna glömde jag ta kort på =/
men det är nån liten bit kvar av varje så kan fota det så ni får se ungefär.
och ja just det, höll på att glömma det roligaste; jag, Jessica, Dea och Jacke hade gräddkrig hahaha, vi tog grädde från en tårtbit som var kvar från den ena tårtan, eftersom vi hade ätit upp "pålägget" ;) haha
det började med att Jessica hade grädde på fingret, så sa jag; om du kletar det på mig ska jag j*kla kleta hela tårtan i ansiktet på dig! så sa hon; haha det vågar du inte, så kletade hon grädden på min näsa så tog jag grädde från tårtan och kletade i ansiktet på henne, och så fortsatte det!
det slutade med att Jessica fick grädde på sin tröja, jag på mina nya örhängen (som är av typ "konstläder" vilket är svårt att få bort) och Jacke kastade grädde på toalettväggen, Dea fotade även våra ansikte ;P
nej nu måste jag sluta skriva, pappa tjatar på mig (sitter på hans dator)

ha en fortsatt bra natt, pusshej ;*

/fridis (17 år ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0