it's friday I'm in love...

I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday i'm in love...


ja, det är äntligen fredag...igen! det går otroligt snabbt!
snart är november slut och första advent står på glänt.
julskyltning och julmarknader börjar utbryta,
och snart är julen här, inte för att skryta.
jag hoppas att ingen julen ska hysa,
det är ju den tiden på året som man ska mysa.

ett litet rim för att hylla helgens framstapplande och att julen snart är här, och jag kan knappt bärga mig =)
som vanligt sitter jag och läser, Om jag kunde drömma. och jag skulle precis gå ut i köket för att fylla på tekoppen när jag passerar stereon i vardagsrummet och hör att dom pratar om vampyrer, och inte vilka vampyrer som helst, utan just om Twilight!
vilket litet sammanträffande haha =P
jaja, fredag som jag nämnde innan. och det betyder att det är Idol ikväll igen! nu börjar det verkligen bli spänt mellan deltagarna och alla som är kvar är ju grymt duktiga, det var dom redan för 3-4 utröstningar sen.
jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag verkligen vill ska vinna, och det är av olika anledningar som dom är bra.
alla kan ju sjunga bra, men en del är bättre. och vissa gör bra scenframträdande medans andra har en artists utseende!
mycket svårt det där, ska vänta med att rösta tills det bara är 2-4 deltagare kvar, för det är så dyrt. fast egentligen inte, men tillräckligt dyrt för min räkning!
men det var allt jag hade att skriva om nu, även om det blev mer än jag tänkt mig ^^

ha en fortsatt bra dag, puss ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0