I'm dreaming of a white christmas...

godkväll på er =)

det var några dagar sen jag skrev här, förlåt. har haft lite att göra, lite. ja jag menar att jag har inte haft mkt att göra. men har ändå inte hunnit skriva =/
men nu tänkte jag skriva lite om vad som hänt sen måndags;

i tisdags hände det nog inget minnesvärt, för jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i tisdags =S
haha, jag glömmer ofta saker nu för tiden =P

i onsdags så var jag iaf på praktik på TRS igen, fick trycka massa tröjor, arbetsbyxor och jackor. och en halvtimme innan Conny skulle skjutsa mig och Hanna till stationen så drack vi kaffe, vilket vi inte skulle gjort. för jag hann inte köpa biljett så fick "utskällning" av tågkonduktören =/
men slapp betala ändå, och jag behöver inte dra hur det hela gick till för det är en lång historia.
men innan vi skulle köra, så ropade jag hejdå till Kenneth (han var på ovanvåningen), så kom han ner och sa "ta detta och gå på bio med dig" och gav mig 200 spänn =O
vadå generöst! jag bara "nej, jag kan inte ta emot det" så sa han "jo det är klart du ska ha det, du har varit så duktig idag ju" =)
så sa Hanna "jo ta det nu för vi måste åka", så tog emot och tackade. väldigt snällt. först en tjock-tröja och sen 200 spänn! ^_^
oh well, han tjänar väl bra så det lider ingen nöd på han ;)
och när jag kom hem så gav jag den ena hundringen till Pontus (lillebror), och varför gjorde jag det? jo för att jag är snäll och omtänksam! så det så!

idag har jag vart ledig från praktiken, skulle vart hos Putte, men han sa att det inte var mkt att göra där så jag har vart ledig idag och är ledig imorgon också.
så jag tog lite sovmorgon. fast bara till halv 8-8. kan inte sova längre än så =/
halv 10 gick jag ut en runda med hunden. tänkte att jag skulle träffa Jessica en liten stund innan hon började, så gick nere vid hamnen och sen upp mot stan. sen gick jag hem igen.
kollade på TV när jag kom hem.
vid halv ett gick jag ner till stan för att träffa Jessica på hennes lunch. hon åt, sen gick vi till en blomsteraffär som flyttat till ny lokal. vi köpte en varsin liten kaktus =P
sen gick vi till Cara Mia, parfym/makeup affär. och vidare till Maurice eller vad det heter, en klädesaffär iaf. skulle kolla efter benvärmare, men köpte inga. kollade även på massa smycken.
sen började hon igen, så jag gick in till Schack Matt och kollade på kläder, helt själv! brukar inte gå i affärer själv, för tycker inte det är lika kul. men det var faktiskt skönt, man kan ta det lugnt, kolla på vad man vill och i sitt eget tempo. provade en top men tyckte den var lite dyr =S
när jag kollat klart gick jag och hälsade på Jessica på hennes praktikplats. sen gick jag vidare till stationen för att möta Fannie. satt och snackade lite och sen kom Jessica också. Frida och Nillan var också där.
efter en stund åkte Jessica hem och jag och Fannie gick till hästtorgskiosken för jag var hungrig.
sen hade vi följe för hon skulle till en kompis som bor där jag bor =P
nu sitter jag här än en gång. vill faktiskt spela lite sims 2, ibland får jag sån känsla av att jag bara vill spela det helt plötsligt!
lyssnar på jullåtar med Frank Sinatra, älskar hans mysiga stämma. snacka om riktig "julfeeling" när man hör hans röst! åh va jag längtar till julen nu! vill att det ska snöa och vara sådär mysigt som det är i juletid!
förresten så satte dom upp lite julprylar i stan idag =D
och om några veckor är det julmarknad i Slottslängorna! ska förmodligen dit med Jessica och mamma och farmor, farmor som kommer på besök då. min snälla, söta, rara, lilla farmor ^_^
längtar nåt så enormt efter julstämning =)
nej nu ska jag sluta tjata för ni vill väl inte läsa mer, ha en underbart mysig kväll nu då! pussar och kramar ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: Fanny

The sims 2 äger;D haha

2009-11-13 @ 10:27:33
URL: http://haablahaatma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0