idag är ingen vanlig dag...

för det är min födelsedag, hurra hurra hurra!
ja, idag fyller jag och även Linnéa 17 år =D
så säg grattis nu va ^_^

förlåt för att jag inte skrivit på länge, men har inte haft tid. både i måndags och tisdags städade jag rummet, igår var jag på praktik. sen hämtade jag och Hanna den andra kusin vitamin Fanny på stationen i Bromölla, sen åkte vi tillbaka till TRS och fikade =)
och sen åkte vi mot Sölvesborg och till Putte i studion, men han var inte klar så vi åkte hem till oss och fikade.
satt och pratade lite och jag och Fanny kom fram till att vi ska gå på bio imorgon, eftersom ingen annan kunde så frågade jag om hon ville med, så så blir det =P
fick även present av TRS teamet, en tröja med ett TRS tryck i silver, och ett presentkort på H&M av Fanny, Hanna och Putte på ett litet hörn =)

idag blir det kalas för hela slanten, ska bli kul kul. men tkr inte om att det ska vara massa folk här och samlas bara för mig =P (fast att jag känner dom, släkten och vänner ju)
så fort jag kommer hem måste jag duscha och dammsuga, även hjälpa mamma lite så hon slipper göra allt själv.
men nu hinner jag inte skriva mer, ska snart åka, ses senare =)

ha en bra da' för det ska jag ha, pussellipuss ;*

/fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0