hmm...

jag har inte bloggen för att klaga i den, men jag är så trött på ditt beteende och hur du behandlar mig.
tacksam om ni låter bli att fråga "vad har hänt gumman?", "vem är det som behandlar dig illa?". för jag vill inte att nån ska dalta med mig, så j*kla irriterande!

nu över till vad som hänt på sistone;
i fredags var ju jag och Fanny på bio, och den var mkt bra och rolig =)
den får 5 av 5 stjärnor av mig ***** ^_^

i lördags kom Jacke hit, kommer inte ihåg vad vi gjorde. satt väl vid datorn och så. på kvällen var vi iaf hos Jacke, Mia och Per. Per bjöd på kinamat, gott gott =D
kollade på en film - Desperate hours - med bl a Pierce Brosnan, mkt bra film. vid elva på kvällen/natten var vi hemma. kollade klart på filmen sen gick jag och la mig.

i söndags var det ju fars dag, Jacke kom hit vid halv 10 och så gick vi ut med hunden. sen var vi på Konsum och köpte fars dag present; axe - dark temptation tror jag den hette, och en toffifee =P
vid två åkte vi till mormor och morfar i Näsum, Jacke följde också med. där blev det mat, efterrätt och fika = trerätters = tjockare! haha
vid fem eller nåt var vi hemma, satt och spelade sims 2 med Jacke.

idag har jag kollat på TV. Jessica kom hit på lunch halv ett och så snackade vi lite sen stack hon tillbaka till praktiken, och vid två kom Jacke hit. vi har kollat TV och suttit vid datorn, spelat sims 2 och vart inne på facebook och spelat Café World =P
rätt kul spel Café World. iaf, nu sitter jag här och skriver och ska snart återgå till mitt sims spelande.

det var väl allt för denna gång. jo förresten jag har smakat vodka för första gången i fredags haha XD
visserligen blandat med nån läsk, men iaf, har smakat ju. det smakade väl sådär, men smaken av alkohol försvann snabbt så det var helt okej =)

ha en bra kväll, puss puss ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: Fanny

You go girl! Ta inte skit från någon! ;)

Puss pårej! ;*

2009-11-11 @ 12:24:22
URL: http://haablahaatma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0