bra helg

tja tja!

idag är det måndag, vart i skolan. sitter och spelar på facebook, har inte vart inne sen onsdags eller torsdags förra veckan.
ska snart äta mat, gott gott! har inte ätit sen 9 =/

helgen då? jo den var bra, mycket bra! i fredags läste jag väldigt mycket, i stort sett hela dagen. vid åtta kom Jacke och så gick vi ut med hunden sen kollade vi på Idol.
i lördags fyllde mamma år.
jag var i Kristianstad med Fannie och kollade bara mest på allt, handlade några småsaker och present till mamma bara.
sen bjöd Fannies föräldrar på kinaresturang, väldigt snällt =)
jag och Fannie gick och kollade lite till och sen åkte vi hem.

läppglans
detta var det jag köpte, det är läppglans i jättesöta askar ^^

ska säg att det var jäkligt fullt på tåget när vi skulle åka dit haha

igår läste jag hela dagen, läste ut hela boken! hela 19 kapitel, över 200 sidor!
ska jag berätta en hemlighet? den är så grymt bra! högsta betyg som finns får den!
på kvällen kom Fannie in till stan, jag skulle kolla om filmen fanns på Konsum - nej!
Ica - nej! Hästtorget - nej! Statoil - nej! och idag på Expert - nej!
men hittade den på min dator till slut haha, visste inte att jag hade den, tur det iaf =)
så vi kollade på den, vid halva filmen åkte Fannie hem, och jag kollade vidare.
och en till hemlighet: filmen är också så grymt bra! såklart mer detaljer i boken, men iaf.

imorgon ska jag, Dea och Fannie se New Moon på bio. längtar ihjäl mig! =D

det var väl allt jag hade att berätta om helgen, ha en bra kväll, puss ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0