vitt väder

hejsan =)

just nu sitter jag på mitt rum och tittar ut genom fönstret, och vad ser jag där? jo det snöar! det snöar snö! riktig, fin, vit snö! hoppas att det kommer snöa hela dagen och att det blir mycket snö. och givetvis att det stannar kvar =)

något annat jag också gör är att jag dricker té, ett nytt té som jag köpt. och det är nog mitt nya favorit té. när jag hällde i vattnet så blev det till min förvåning rött! jättefint är det, nästan så man inte vill dricka upp det ^^

här kommer 2 bilder på det!


såhär rött och fint är det =) (dålig bild, tagen med mobilen)


och såhär ser förpackningen ut

ha en härligt snöig dag, puss och kram =)

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0