tråkig dag

ja, det blev inget julgrans-köp idag. det enda jag har vart ute idag var med hunden innan. det är illa det. men vi träffade iaf på en snäll tik, Venus =)
Ozzy tyckte hon luktade väldigt gott, han sniffade en massa ^^
hennes ägare sa att hon hade löpt för en vecka sen så det var antagligen därför.

har bara suttit vid datorn idag, spelat på FB och försökt kolla på film men VLC spelaren funkade ej =(
och så har jag fått julklapp också! ett sött litet ljus i form av en kotte med lite "frost" på. fick det av Jacke, som var här en timme innan idag, bara för att jag är så snäll. hoppas Tomten också tycker det ;D

men nu ska jag nog kolla på en film, ha en bra kväll/natt, puss ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0