tjejdag!

godkväll på er =)

hoppas ni har haft en underbart bra dag, det har iaf jag! en riktig tjejdag!
jag, Jessica, Dea och Fannie har yrat runt på stan idag igen. gått i massa affärer och haft roligt.
kvart i två var jag och Jessica inne i stan, mötte Fannie och sen gick vi och åt frukost på Kopparsträdet. ja, jag vet att det är sent för frukost. men ingen av oss hade ätit det så =P
när vi ätit klart gick vi till Schack Matt och kollade på rean igen. dit kom Dea också efter en liten stund. sen gick vi till Konsum för Jessica skulle köpa ännu mera hårfärg =P
drog ner till stan igen till Cara Mia för jag hade bestämt mig för att köpa Christina Aguilera's nyaste parfym By Night. stod även och velade en bra stund om jag skulle köpa lösnaglar. jag har riktigt svår beslutsångest! haha
åter igen skulle Dea och Jessica hem så vi gick ner till stationen. medans vi väntade på deras buss funderade jag på om jag ville ha lösnaglar eller inte. och till slut blev det så att jag och Fannie gick tillbaka dit och köpte det.
sen kom Fannies mamma ner till stan för Fannie skulle visa henne några kläder på Schack Matt. så det var 2e gången jag var där idag men 3e gången för denna veckan =P
sen följde jag med Fannie hem och hon började fixa med naglarna. vi provade ut och sen filade hon dom. jag har aldrig haft lösnaglar innan så jag visste inte hur man gjorde så Fannie var så snäll och hjälpte mig =)
sen var det dags för mat som Fannies mamma lagat; ris och chili con carne. mycket gott var det!
sen hjälpte hon Fannie med naglarna eftersom jag inte kan och så målade hon våra naglar också ^^
riktigt snällt av henne. så det har vart en riktigt typisk tjejdag. det enda som fattades var ansiktsmasker så hade det vart en ideell tjejdag. men det gör inget att det inte blev så, jag hade lika roligt för det!
tack så mycket tjejer för gårdagens och dagens nöjen! härligt att komma hemifrån och va med vänner <3
dock så mår ej plånboken bra efter dessa två dagar i stan. aj aj aj, det blir att snåla nu!
nu ska jag ta och göra nåt annat, kolla på en film kanske. ha en fortsatt bra natt, puss och kram ;*

(bilder på gårdagens och dagens köp kommer imorgon!)


/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0