Juldagen

hallo hallo! har alla sovit gott? med gott samvete för julklapparna?
sovit gott har jag iaf gort, nästan till 10! men julklappar har jag inte köpt en enda så...
eftersom man som elev inte har den bästa ekonomin. och speciellt inte om man har en pensionerad förälder och en förälder som snart är arbetslös som behöver studiebidraget bättre. och jag förstår det helt och hållet, och dom får gärna ta det så länge jag får mat och sovplats!
men men, sånt är livet för vissa iaf. och när jag ändå har ekonomi uppe så kan jag ju berätta att mamma fick 10 trisslotter av pappa i julklapp, men endast en var vinst på - 25 spänn bara! det är ju sjukt! vi är nog inte ämnade att ha lite extra pengar.

över till nåt lite roligare. har precis kollat på film med mamma och lillebror. klockan fyra ska jag på bio med lillebror, kusinerna Emil och Linus. vi ska se på Avatar =)
känner mig jättestressad men vet inte varför. har liksom ingen anledning att göra det. det är ju mer än en timme tills vi ska köra.
nu ska jag iaf börja göra mig iordning, så jag är klar när vi ska köra. jag tycker ju om att ta god tid på mig haha =P

skriver nog nåt inlägg lite senare, ha en bra dag! puss puss ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0