igår natt...

så var jag ute med hunden och träffade Emma som jag inte träffat på länge, det var kul =)
stod och pratade en stund sen gick vi hem till mig för vi frös, iskallt var det ute!
satt och snackade lite, drack kaffe, åt lussebullar och pepparkakor. men vi hade så tråkigt för det var inget folk som var socialt! vi ville åka till McDonalds eller Max men det var ingen som orkade köra oss. och det var inte många som svarade på sms heller inte!
men vi skrattade en del iaf, och det var för vi hade så tråkigt haha =P
efter en stund fick jag sån jävla magknip (trodde jag). har börjat få det några gånger på senaste tid. men detta kan fan inte ha vart vanlig magknip! jag provade att sitta ner och trycka benen mot magen, det brukar hjälpa men inte nu. sen la jag mig i soffan, både på sida, rygg och mage. men inget hjälpte. det kändes som att nån vred runt nåt inne i magen.
(pinsamt innehåll följer!)
sen gick jag på toa, hade lika ont när jag kom ut. (pinsamt innehåll slut!) den enda skillnaden var att jag var helt yr och skakig och när jag tittade mig i speglen var jag alldeles blek, jag är ändå lite gyllenbrun i hyn. så skillnad såg jag defenitivt i ansiktet!
la mig i soffan igen, mådde inte bättre. sen gick vi ut på balkongen, tänkte att det kanske hjälpte med lite frisk luft. icke då! la mig i soffan ännu en gång, låg och vände och vred på mig, hade ont i magen, var helt yr och kallsvettades, kändes som feber. men till slut somnade jag, för när pappa väckte mig klockan 2 på natten (klockan var väl typ 1 när jag somnade) så var Emma inte kvar. så hon hade nog gått hem. men det gjorde inget. förstår att hon inte tycker det är så kul om jag sover. jag hade däremot skuldkänslor för jag hade lovat att följa henne hem =/
som tur var hade smärtorna, yrseln och febern försvunnit när pappa väckte mig. så då kunde jag skönt somna om igen.

var bara det jag ville berätta haha, inte så viktigt men aja, ni väljer själva om ni vill läsa min blogg. take it or leave it!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Vad är ditt favoritplagg? =)

kramar!

2009-12-30 @ 16:24:20
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Sebbe

sv: mysigt =) , mitt är nog ett par chinos =)

2009-12-30 @ 18:04:11
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0