helg och Lucia

godmorgon!

idag vaknade jag till en vit morgon. det har faktiskt snöat lite grann inatt =)
hoppas det kommer mer snö, det börjar ju nästan bli för sent snart.

i fredags var det Idol som gällde, och jag visste att Erik skulle vinna, men en del av mig hoppades ändå på Calle. och som jag redan hade förutspått (som många andra) så vann Erik =)
man får väl ändå ta och va lite glad för det, han är ju trots allt grym han också!
Jacke var här i fredags, och sov här till lördagen.

i lördags spelade vi som vanligt och kollade på filmer. en av filmerna var New Moon.  ja för jag har tankat ner den =D
dock är det lite dålig kvalité och ljudet är lite skrovligt, men det funkar ändå!
och just det, det är med engelskt tal utan svensk text också =/

igår, söndag, så var Linn här för vi skulle baka lussebullar. vi fick aldrig det förra gången eftersom dom andra bakade. Jacke var också här. sen kom mormor och så fikade vi.
jag och Jacke fortsatte att kolla på filmer efter fikan och vid tre stack jag, mamma, Jacke och Mia ner till stan för att kolla på Lucian och hennes tärnor. mycket fint var det. vi var även inne på Liv interiör, en ny "pryl/design" affär som öppnat, och där var det väldigt fina saker kan jag säg. om man bara haft en massa pengar, då hade jag kunnat köpa hur mycket som helst =)
när Lucian och hennes tärnor hade vart nere på torget och sjungt, så gick jag och Mia upp till kyrkan för att kolla på dom där, även Jacke. efteråt gick jag och Jacke hem till oss, han kollade på film en stund och jag drack glögg <3
sen stack han hem och jag kollade på TV med mamma en stund. satt även vid datorn.
strax efter åtta kom Jacke, Per och Macke instormandes för dom ville ha New Moon (snarare Linn, Mia och Johanna) så jag brände ut den och några filmer till på skiva.
när dom stuckit igen så kollade jag på Two and a half men (2 ½ män)
jag bara älskar det, så jäkla bra är det! sen somnade jag.

det var min helg det, hoppas ni haft en bra helg och ha en bra dag, puss ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen vill vinna och har en chans!

Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)

Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.



Här är min länk:

viralboost_10001#/start/linear/3394" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3394



Som tack för hjälpen kommer jag att lotta ut 3 stycken Chubby Angels bland de som skriver tillbaka att de klickat och hjälpt mig (skriv gärna vilket nummer du blev, inget måste dock). :)

Vinnarna får självklart välja valfri färg: http://zarlei.com/chubby-angels-fran-loulei/

2009-12-15 @ 13:33:33
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0