fredag 18 December

hellu hellu!

nu var det några dagar sen jag skrev, förlåt. men jag tänker återgälda det nu.

i tisdags ringde Jessica mig på kvällen och ville träffas, så vi gick och mötte varann. sen gick vi hem till mig och drack té och åt lussebullar. vi satt lite vid datorn och kollade lite grejer och sen stack hon hem.

i onsdags gjorde jag inte så mycket. var på BUP igen. det gick väl bra. det snöade ju även då så på kvällen vid tio gick jag ut med hunden i snön och det var så himla mysigt =)

igår gjorde jag inte heller så mycket, var ute med hunden igen på kvällen i snön.

idag skjutsade pappa mig till skolan vid ett för jag skulle hämta några uppgifter jag ska göra på lovet. och så pratade jag med Wynona och Sara lite också (lärare)
Saras mage bara växer och växer, och nu får vi inte se henne på länge för hon ska snart föda så hon ska vara mammaledig. kommer sakna henne, bästa läraren =)
när vi kom hem så hade jag fått paket. ett par snygga vantar jag hade beställt ^^


såhär ser dom ut, vanliga men fina =)

sen var det dags för mat, jag och lillebror var det som stod för den. vi hjälptes åt att laga spaghetti och köttfärssås. och resultatet blev jättegott!

träffade Fannie en liten stund innan och sen gick jag ut med hunden i snön igen.
tycker det är så mysigt med snö, åh vad jag har längtat efter den!
just nu sitter jag och har tråkigt. ingen som man kan umgås med, antingen är dom inte hemma, sjuka eller så bor dom för långt ifrån! tycker folk kan va hemma, friska eller flytta in till stan!
och förresten, nyss så kom mamma in på mitt rum och sa att hon hade pratat med mina mostrar och mormor om julförberedelserna! snart står julen här! jag längtar ihjäl mig!

och nu är det Jullov ju, hoppas ni får ett bra jullov, puss ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0