bra eller dåligt?

det är alltid så att när jag "upptäcker" nåt eller tycker att nåt är bra så tycker alla andra att det är dåligt. men sen när dom tror att DOM "upptäcker" en sak, exakt samma sak som jag gjorde, då är det helt plötsligt bra. men inte när jag gör det.
jag förstår liksom inte varför folk är såna?

snart orkar jag inget längre för allt är så jävla jobbigt nu (ursäkta att jag svär). jag är ett offer för hack-kycklingar, folk hackar på mig eller säger åt mig vad jag ska göra och inte göra. är det inte jag som bestämmer det? det är väl mitt liv? eller är det inte det?
jag går och gömmer mig, vill inte vara här mer. vill bort från skolan, bort från allt folk, bara bort bort bort!

iaf så längtar jag till jul nu, och inte för att folket i klassrummet lyssnar på en jullåt, jag har längtat ända sen oktober. hoppas bara snön kommer också. ingen snö, ingen riktig jul!

hoppas ni andra har en bra dag iaf.

/fridis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte så konstigt att folk hackar..

Du gör ju ingenting?

Grupp arbete, men du gör inget?

2009-12-01 @ 11:09:59
Postat av: Frida

fortfarande anonym? men jag kan gissa vem det är nu...

MEN DET ÄR FAN INTE BARA SKOLAN DET GÄLLER!!!

2009-12-01 @ 11:39:28
URL: http://colourfulchild.blogg.se/
Postat av: Jessica

Bra att du är i skolan nu iaf:)

Jag ska försöka komma på låt till våran uppgift:)

2009-12-01 @ 11:42:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0