äkta eller oäkta?

om det är någon som snackar skit om mig bak ryggen, snälla gör inte det! säg det hellre till mig direkt så jag vet vilka jag kan "sortera ut", så jag vet vilka som verkligen är mina vänner, så jag slipper lägga tid på dom som inte förtjänar det.
för det är bara onödigt. då förlorar jag tid som jag skulle kunna lagt på mina riktiga vänner. det blir lättare både för dig/er som snackar skit om mig och för mig.
för om ni snackar skit om mig, varför är ni ens vän med mig, eller låtsas det? jag vill inte ha några falska vänner, och ni vill väl inte låtsas va vän med nån ni inte tycker om?
så snälla, snacka skit och stick, eller låt bli och stanna!

/fridis

Kommentarer
Postat av: jessica karlsson

Så sant så.

Synd att vissa inte fattar det!

2009-12-04 @ 12:08:29
URL: http://fotomixa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0