Tjugondag knut...

...då julen ska dansas ut!

yes, det är 20 dagar sen julafton. julmaten och julgodiset är över (ska det va iaf) men inte för att man har blivit nåt smalare precis. och det är illa. jag har ju nyårslöfte om att gå ner i vikt. hittills har det inte funkat så värst bra =/
men nu ska jag verkligen försöka! det enda problemet egentligen är att jag måste motionera mera. men det är tråkigt att ut och gå själv, och vännerna bor ju en bit ifrån så det är lite svårt.

idag har jag vart hemma från skolan, jag försov mig! fan också! jag hade åkt till skolan om jag inte försovit mig, jag lovar! vi skulle filma och det är ju kul, så varför skulle jag va hemma för att missa det? jag vaknade typ vid 9, och eftersom vi slutade 11.15 idag så var det ju ingen idé att ta 10-tåget, vara i skolan ca kvart i 11 och sen är det bara en halvtimme kvar av lektionen? jag måste börja gå och lägga mig i tid. på lovet har jag vart uppe allt mellan 23-4 på natten! och nu när skolan började har jag inte somnat förrän 1-3, vilket är illa. måste börja skärpa till mig, med allt! skolan, mig själv, allt!
men men, sånt är livet. men det ska jag ändra på.

just nu sitter jag och kollar på Twilight och snart kommer Dea eftersom hennes buss inte går förrän 13 och hon vill inte bara sitta och vänta en timme på bussen tror jag väl.
hoppas ni andra haft en bra dag i skolan och att den övriga dagen fortsätter vara bra, puss ;*

/fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0