oj!

ja oj! klockan är redan kvart över 1! som det kan bli när man inte har koll på tiden ;P
tänkte bara slänga in ett litet inlägg; jag skrev ju häromdan att jag skulle uppdatera vad som hänt på sista tiden, men jag somnade tidigare än väntat och dagarna efter har jag inte orkat eller haft tid. men imorgon hoppas jag att jag har tid att skriva nåt inlägg, så bara håll ut om ni nu är intresserade av att läsa =)
jag har sett att trots att jag inte skrivit nåt på länge så har det vart flera besökare på bloggen!

ja det var det. sen har jag upptäckt ett nytt bra band; The Baseballs! dom har gjort riktigt bra covers på en del riktigt bra låtar. gillar rockabilly-stilen, den är cool ;D
här kommer en länk till en av dom bästa låtarna dom gjort cover på; Hot n' cold cover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0