dålig uppdatering!

ja som ni säkert har märkt så har jag inte skrivit så väldans mycket den senaste tiden. anledningen är att jag har inte orkat, inte haft lust, inte mått bra och inte haft nåt speciellt intressant att skriva om.
jag har bestämt mig för att bara skriva när jag har lust/ork eller nåt att skriva om. ni får därför kolla in här lite då och då för att se om jag har lagt upp nåt nytt inlägg.

förresten, den tävlingen jag var med i på Sandra's blogg vann jag inte i. men det var 2 av vinnarna som inte hörde av sig så hon tar om tävlingen, med deras priser då. så jag är med igen, och det kan du också vara om du vill! bara att gå in på hennes blogg och läsa Tävlings-inlägget om hur du ska göra för att vara med.

OBS! Tävlingen avslutas imorgon den 11 april!

annars var det inget speciellt, får se nästa gång jag skriver, ha det bra puss ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Hellström :)

2010-04-10 @ 17:20:35
URL: http://twien.blogg.se/
Postat av: sandra

naw, vad fint du skriver!

jag är avis på dej för du har balkong! x) haah

2010-04-14 @ 19:20:54
URL: http://sunrisejewellery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0