pappas 50-års fest 18/9 2009 i bilder!

detta fick pappa av mig och Pontus  jag som har lagt upp det i skålen ;P
pappas present

Stoffe =P *say cheese*
Stoffe ställer upp på en bild =P

lille Linus gömmer sig ^_^
lille Linus ^_^

Linus busar med Ozzy =)
Linus och Ozzy =)

Jessica i landskapsbild =P
Jessica =)

Han tror att vi inte vet att han gömmer sig =P
Linus ^_^

lille Fille är en linslus =P
Fille =) (Stoffes bror)

det är han verkligen, och Linus försöker vara som Fille och klättra upp =P
Fille och Linus =)

han tror han är cool, pfft ;P
Fille =)

Fille igen =P
Fille =)

en söt liten Linus ^_^
Linus ^_^

en till söt bild på Linus ^_^
Linus ^_^

han står nog och kollar på när Ozzy springer runt ;D
Linus ^_^

denna är också jättesöt, Linus var alltså favoritmotivet om ni inte förstått det =P
Linus ^_^

Linus och hans mamma Rebecka =)
Linus och mamma Rebecka ^_^

Jag och Jessica =)
Jag och Jessica =)

själva födelsedagsbarnet =)
Pappa =)

pappa öppnar present, Björn och Emil i bakgrunden
Pappa, Björn och Emil =)

morfar, mormor, Pia, Kjell och Eva =)
tjocka släkten; morfar, mormor, Pia, Kjell och Eva =)

Kent (Linus pappa) Björn (Emils pappa) och pappa (min och Pontus pappa)
Kent (Linus pappa) Björn (Emils pappa) och pappa (min och Pontus pappa) =P

Linda, (lite av Jörgen där bak (Monkans gubbe)), Monkan (Monika), Ankan (Annika), Åke (Ankans gubbe) och Micke (Lindas gubbe)
Linda, (Jörgen där bak), Monkan, Ankan, Åke och Micke =P

söta morfar =P
Morfar =P (tyckte han såg så söt ut där haha)

morfar och mormor =)
Morfar och mormor =)

pappas present från Annika, Åke och Susanne =)
pappas present från Annika, Åke och Susanne =)
den bästa presenten sa han =P

Jessica ute och röker =P
Jessica =)

Joms Mc - klubben
Joms Mc - klubben, det var där vi var =P

Jacke tog kameran och sprang runt och fotade =P
Mia och Per, Jacke fotade =P

Ankan (Annika) blir spontanfotad av Jacke =P
Ankan (Annika) blev fotad av Jacke =P

Jacke himself, som kränger popcorn =P
Jacke som kränger popcorn =P

jag XD
och så avslutar vi med en ful bild på; Moi!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina bilder:D

Men du.. Jag har gjort en ny design på min blogg, och är själv nöjd med den, men vet ej vad ni andra tycker, vad tycker du?

Skulle vara bra om du svarade i min blogg så jag kan ändra designenl, så den blir så perfekt som möjligt:)

Kraam!!

2009-10-13 @ 21:26:25
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Leia

Alltid roligt med bilder. =)Fina.

2009-10-13 @ 21:45:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0