fredag och glader ^_^

hej på er, idag är det fredag, och jag är GLAAAAD =D

lite av gårdagen;
slutade vid tre istället för fem, var inte så mkt att göra där. sen åkte jag hem med pappa, sen ner till stan och äta med Jessica och Dea. Hawaii pizza är den godaste pizzan som finns, tröttnar aldrig på den =P
vilken pizza tycker ni bäst om? (eller annan pizzeria relaterad maträtt)
sen var dom sugna på Pumpor (en slags kaka, som grodor fast pumpor) så då gick vi till Kopparsträdet, där min mamma jobbar =P
och sen gick vi i lite affärer för jag skulle kolla en gång till på kläder. och så skulle dom till stationen för att åka till Karlshamn till Fotoklubben.
skulle egentligen följt med, men dom skulle hem vid nio. hade inte orkat vara kvar så länge, så jag gick hem när deras tåg kom. och precis när jag kommit innanför dörren ringde Jacke, strax därefter var han här. vi gjorde inte så mkt, pappa hade lagt in massa låtar på sin nya mobil så han spelade upp ngr så skulle vi (mest jag) gissa vilken artist/grupp och låt det var, rätt kul och kunde dom flesta =)
sen kom Mia och Per, då fikade vi lite, satt och snackade och kom fram till att jag vill ha nya skor - uggs - men har inte hittat ngr lite billigare. har hittat ett par andra slags uggs, men dom kostar 650 spänn! lite tunnt i plånboken just nu =(
Mia (som jobbar i en skoaffär) skulle kolla upp uggsen.
efter en stund så gick dom hem. jag kollade på TV lite med mamma.
var ute med hunden vid tio, kollade mer TV, sen gick jag och la mig.
var svintrött, somnade t.o.m. med kläderna på haha XD

idag vaknade jag vid 6, skulle gått upp vid 8 men det sket ju sig. så gick och duschade, satte mig i soffan och kollade på Vakna med The Voice, käkade frukost och gjorde mig klar. lite innan 10 skjutsade pappa ut mig till studion.
fick färglägga lite bilder och kollade i ngr tattoo tidningar. har säkert kollat i 10 st under dom 4 ggrna jag vart där! men det gör inget, tar det lugnt ju vilket är gött =)
sen fick jag sopa golvet och mellan halv två-två kom pappa och hämtade mig. var inte mkt mer att göra så fick åka hem, och jag gillare ;D
jo, vid ett kom det en aaassnygg kille (*dreglar* ^_^) och skulle ha en tatuering - en fräck döskalle med ros i munnen mm.
just nu sitter jag här och skriver. ska med mamma till skoaffären och kolla efter skor då ja. får väl hoppas att jag hittar ngr =)

ha en underbar fredag, puss ;*

/fridis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0