1 November

godkväll mina söta läsare!

vad gör ni ikväll? och vad har ni hittat på hela lovet? =)

i tisdags började jag städa lite smått på mitt rum, men det hände inte så mkt mer sen. Jessica kom inom på ett glas vatten, sen for hon vidare för hon skulle fotografera en vän.

i onsdags fortsatte jag att städa lite till, men tröttnar så himla lätt. kommer inte ihåg så mkt mer av den dagen.

i torsdags städade jag lite till igen. vid 14 började jag göra mig klar för vid 18 så skulle Jessica komma hit. vid 19 kom även Dea, och då gick vi ner till stan för det var öppet till 20 och så hade dom marschaller tända på gatorna.
vi gick och kollade i lite affärer och jag hittade ett par örhängen. jättesöta är dom ^^
och vi gick och fikade på Kristinas konditori. jag bjöd på fika haha =P
sen traskade vi hem till mig. satt och snackade lite.
vid 22-23 gick vi en runda med hunden ner mot stan, sen skulle Jessica hem (fast att hon lovat att hon skulle vara här hela natten) men men...
när Jessica åkt hem satte jag och Dea igång en film, The Passion Of The Christ. den var rätt bra, men somnade efter att knappt halva filmen hade gått.

vid 6 ringde klockan på fredags morgonen. vi skulle nämligen upp tidigt och ut och fota (därav att dom skulle vara här hela natten)
jag och Dea gjorde oss klara och vid halv 7 var Jessica här men vi var inte iväg förrän 7 för vi tog lite tid på oss att göra oss klara =P
gick ner mot hamnen och fotade lite. sen gick vi till mammas jobb, ett fik, och åt frukostbuffé som mamma bjöd på, tack mamma <3
sen gick vi ner till stationen så åkte dom hem, jag gick hem och ut med hunden. kommer inte ihåg vad jag mer gjorde i fredags. konstigt att jag inte kommer ihåg nåt knappt, kanske kommer på det sen.

igår, lördags, så gjorde jag inte så mkt. som vanligt då haha.
mamma färgade håret och så hade hon lite hårfärg kvar, så hon satte ngr slingor i mitt hår =)
kollade nog mest på TV hela dagen. och på kvällen så var päronen på fest så jag och Pontus var hemma själva med hunden.
poppade popcorn och bänkade mig i soffan och kollade på film, Tre systrar och en mamma. den var rätt bra, lite rolig och sorglig.
vid 22 kom Jacke hit, men han tyckte det var tråkigt för att jag kollade på film så han var inte här så länge =P
somnade runt tolv på natten. soffan är bara så bäst att sova i, vilket Dea håller med om haha ;D

idag vaknade jag vid 5, låg kvar i sängen och kollade på TV. vid halv 11 var jag ute med hunden.
sen skulle jag äta frukost, grannarna och deras ungar nedanför skrek och jag är så j*kla trött på det! jag är så trött på det så jag började gråta. det får låta hur löjligt som helst, men man håller på att bli knäpp! dom skriker dag ut och dag in! så jobbigt är det så det är inte sant!
kollade på ännu mer TV sen, massa repriser har det vart idag.
vid halv 16 kom Jacke, vid 16 gick jag ner till stan för att träffa Fannie en liten stund. satt och väntade på henne i säkert 20 min bara för att hennes moppe inte startade =P
satt och snackade i typ en timme, var på Konsum därimellan. sen gick vi hem, eller ja hon följde mig för hon skulle till en kompis som bor här i närheten.
gjorde min berömda nudelsoppa som alla som har smakat den tycker om =)
och nu sitter jag i köket och skriver detta inlägget.
ska kolla på Gossip Girl hade jag tänkt, redan missat början.
nej nu måste jag sluta skriva!

förresten, det är bara 4 dagar kvar till min födelsedag =)

ha en fortsatt underbar kväll, puss ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Just nu pågår en tävling där du kan vinna en valfri håraccessoar från L8 Nyberg! Kolla in tävlingen här: http://rebeccapalmen.blogg.se/2009/november/tavling-haraccessoar-fran-l8-nyberg.html



Ha det bra!

// Rebecca

2009-11-02 @ 17:41:35
URL: http://rebeccapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0