mysigt i skogen

igår var vi då ute i skogen; jag, Fannie, Jessica, Dea och Jacke. vi satt vid en grillplats och skulle grilla, men fick inte riktigt fart på brasan. så det blev kalla korvar. men vi hade lika mysigt ändå. vi drack varm choklad också.
visst det var jättekallt och vi frös allihopa, men mysigt var det! =)
efter flera timmar stack Jessica, medans vi andra satt kvar och eldade på. jag hade några värmeljus med mig som vi tände så det blev ännu mysigare. efter ytterligare en stund så stack vi också.
vi gick då ner till stan och satte oss på Kristinas och värmde oss med ännu mera varm choklad. där satt vi och pratade en stund och sen stack Fannie hem till sig, Dea till sig och jag och Jacke vandrade hem till mig.
efter man suttit och värmt sig var det iskallt att va ute och gå igen!
när vi kom hem gjorde vi inte så mycket. sen ringde Linn och frågade om vi ville vara med och baka julgodis, så vi stack hem till dom. där var vi en stund och sen gick vi hem till oss igen.
Jacke satt vid datorn och jag bara vilade lite. senare somnade vi skarfötters i min säng =P
jag vaknade halv 2 på natten och gick och la mig i soffan istället.

bilder från grillningen kommer sen, går ej att lägga in på datorn just nu!

idag har vi bara suttit vid datorn. haft tråkigt hela dagen. ville läst innan, men kan inte koncentrera mig när andra är i närheten. måste ha helt tyst annars går det inte.
Jacke stack vid tre och sen dess har jag suttit inne på FB och spelat.
medans jag har spelat har mamma vart i full gång i köket med att baka bröd och julgodis; knäck, Mozart-kulor, snickers-rutor. det ska bli gott med det sen =)

nej nu ska jag nog ta att läsa lite, om lusten och ron tillåter. hoppas ni andra haft en bra dag, och ha en fortsatt bra kväll! puss ;*

/fridis


Kommentarer
Postat av: jessan

efter en stund ? :O

satt fan där i 2,5 timme :O

2009-12-23 @ 11:21:56
Postat av: Frida

nöjd nu då?!

2009-12-23 @ 13:32:09
URL: http://colourfulchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0