Lördag 26 December

godkväller! klockan har blivit mycket sen jag sist kollade på den. haha som det kan bli =P
idag har jag inte gjort mycket alls. mest suttit i soffan med familjen och kollat på film som gått på TV.
den andra tiden jag inte suttit i soffan har jag suttit vid datorn, kollat runt lite på saker och bloggar.

imorgon hoppas jag på en mer händelserik dag, men jag hoppas nog förgäves. som alltid.
på måndag tror jag att jag åker ner till farmor i Kävlinge (utanför Lund)
men eftersom alla har tid att göra nåt då kanske jag skjuter på det, för sen är det för sent att hitta på nåt kanske.
vill åka in till Kristianstad nån dag också. har presentkort på H&M som jag inte använt än. och nu när det är mellandagsrea så passar det ju utmärkt! det är några av vännerna som också vill in så vi får väl se =)

ska nog snart sätta igång nån film, har en del jag fortfarande inte har sett. hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra kväll/natt. om jag inte skriver mer idag; godnatt på er ;*

/fridis

Kommentarer
Postat av: S

Frida ([email protected]) om Säljes: New Moon DVD-filmen!:

finns det svensk text på den?



Hejsan. Ja det finns det. Maila mig om du vill köpa till: [email protected].

MVH

2009-12-27 @ 00:49:59
URL: http://shetihanasakam.blogg.se/
Postat av: maryamj.blogg.se

jja , den är fortfarande kvar :)

2009-12-27 @ 18:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0